четверг, 16 января 2014 г.

МОДУЛЬ 9. РЕФЛЕКСІЯ.

        Сьогодні дізналася, що досить цікавим є процес спрямування учнів, який продовжується протягом проекта. Якщо спочатку ми ставили перед ними мету, то зараз, за допомогою допоміжних засобів (створення конкретної форми самоспрямування учня), ми можемо координувати їхню діяльність і водночас давати змогу дитині самостійно керувати своєю творчою роботою.
           Вельми захоплюючою являється диференціація учнів на різні групи  відповідно до їх можливостей і талантів. Я вважаю, що педагог має підготувати проект таким чином, щоб і дітям з особливими потребами, і звичайним середньостатистичним учням, і обдарованим особистостям було цікаво працювати над дослідженням. Чи не так?

Комментариев нет:

Отправить комментарий