четверг, 16 января 2014 г.

МОДУЛЬ 10. РЕФЛЕКСІЯ.

      В цьому модулі ДУЖЕ багато інфи... 
Головне те, що я нарешті зрозуміла це загадкове слово "фасилітатор"....
Не знаю як у Вас, але йому я дібрала синонім "ненав'язливий координатор". Чи я не права?
Мені сподобалося завдання по створенню фасилітації, бо воно було творчим і цікавим. 
      З оформленням портфоліо особливих труднощів не виникло, а от із дозаповненням плану у мене виникли "технічні" складнощі, оскільки не можу формувати власну думку в неспокійній обстановці (мається на увазі виробничий шум)  :-)


2 комментария:

  1. Вважаю що синонім Ви дібрали вдало. Але, на жаль, не завжди викладачеві вдається бути "ненав'язливим координатором", хоча це і є важливим факторам у навчальному процесі .

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Але ми мусимо бути саме ненав'язливими, бо в протилежному випадку учень віддає ініціативу в руки викладача і таким чином "відхрещується" від своїх обов'язків, що гальмує розвиток його творчих, організаторських та інших здібностей.

      Удалить