среда, 15 января 2014 г.

МОДУЛЬ 7. РЕФЛЕКСІЯ.

    Цей модуль - один з найпотрібніших і корисніших для мене. За допомогою практичних завдань я дізналася, як створити приклад учнівської роботи (блогу), визначила основні пріоритети для проведення подальшого дослідження. Створення блогу від імені учня - справа цікава і творча, бо дозволяє нам, педагогам, "приміряти" на себе підліткове мислення. 
   Труднощі виникли під час створення статті "Педрада". Важко було пригадати послідовність створення документу,  оформленя всіх посилань. Я зрозуміла, що інформатика - це не моє.... :-(  

2 комментария:

  1. Я думаю що цей модуль знадобиться вам у вашому житті.Я дуже рада, що він виявився для Вас корисним. На мою думку ті труднощі, які у Вас виникли з педрадою допоможуть Вам створювати будь-які документи і блоги

    ОтветитьУдалить
  2. Я надіюсь що цей модуль ви використаєте у вашому подальшому житті.

    ОтветитьУдалить